Last updated!

22 August 2011

Apit Dapat Duit Raya Dari Blogger Diya

salam blogger semua..kenyang suda..selesai puasa hari nie..
eh eh..apit dapat duit raya la..teka teka dari sapa..
dari Miss Diya yang comel-comel..bibir hot gitu..hihihi..
apit bagi duit raya RM100, dia bagi RM10 jer? ish ish ish..
tapi comel la duit raya diya nie kan..cute miut jer..
okay la tue RM10..habuan nak g beli topup ke..rokok ke kan..
terima kasih taw diya..susah-susah jer bagi duit raya kat apit..hihi..
korang tak caya ke dia bagi duit raya kat apit? cer tengok nie >> KLIK
hihi..comel kan blog diya..simple..ringan ja..apit nak create satu blog camtue..
tapi bukan sekarang..lepas raya kot..nak design camtue lak lah..
kiranya 3rd blog lah..blog keempat lak nak buat ala-ala denim gitu..
ha korang tengok screenshot blog diya nie kat bawah..comel..
alamak..ter review blog diya lak..hihi..tapi bes gak..
disebabkan diya bagi duit raya kat apit..so apit review lah..hihi..
peace..okay lah..nanti nak buat tutorial photoshop untuk korang..
tunggu ye..nantikan tutorial nanti..tata..babai!


6 orang comel komen:

~Nana 귀여운~ said...

tomey nyew wet raya yg cik apit nih dapat..huhu

alif haris said...

hahahha .. okey la tu ..duit jugak hihi
nak duit raya gak apit :)

nadia fatihah said...

wahh, tak raya pon dah dapat duit raya dah. murah rezeki niii. hahaha :P

Missy Diya said...

apit, rm10 jadi lah yek adik2 tk leh simpan duit byk2 kekeke....

Syarafi[skyforce331] said...

kita bagi 2 nak??....60 - 50...:P

khairul said...

wow loaded la dia raya kli ni :)