Last updated!

31 July 2011

Photoshop dan Graphic Tablet untuk Fizgraphic

salam blogger kepada semua pembaca blog nie dan salam sejahtera..
semoga kita semua sihat-sihat di samping keluarga yang tercinta..insyaallah..
entri ini apit nak kisahkan sedikit tentang gadget yang menaikkan blog nie..
pertama sekali ialah Sony Vaio apit yang tak pernah sekali pon buat hal..
yang kedua pula ialah gadget best iaitu Graphic Tablet..
ha korang tengok lah gambar kat atas tue..gambar atas katil apit..
pandangan dari depan..hihi..sambil meniarap sambil buat tutorial, entri dan sebagainya..
kedua-dua gadget ini banyak membantu apit..suka suka suka..
Graphic Tablet tue apit beli awal tahun nie..lama dah la..
ia banyak membantu apit dalam editing dalam adobe photoshop..
Graphic Tablet ini for Creative Painting..sangat berguna..
best taw..korang pergi lah beli satu..tengok gambar kat bawah nie okay!

hmm tablet nie sedikit sebanyak membantu apit dalam photoshop..
dapat menghaluskan lagi di tempat-tempat yang susah nak guna touch pad..
so anda berminat tak? hihi..pergi kat kedai cari taw..
tak mahal mana pown lah..insyaallah dapat beli..peace..


4 orang comel komen:

스위트 said...

btul2 btul2 harga ok lah, berbaloi dgn brg yg dimiliki, mmg seronok

alif haris said...

perghh alat2 canggih ni apit .. hehe ^^

shida'R said...

perghh..nk pinjam pit..plzzz hehee ^_^

SweetLikeWhat said...

lagi mudah pakai tu yekk.. :)