Baca Entry Latest Nie Jugak!

31 July 2011

Header Baru FizGraphic Sempena Bulan Ramadhan

salam blogger kepada semua blogger-blogger kat luar sana..
salam ramadhan buat semua blogger muslimin dan muslimat..
alhamdulillah tadi pengisytiharan tarikh bermula puasa adalah besok
iaitu 1 Ogos 2011 bersamaan dengan 1 Ramadhan 1432H..
sempena dengan bulan ramadhan yang mulia ini apit bak tukar header..
cantik tak header baru apit sempena bulan ramadhan nie?
boleh la kan..tak da idea sangat nak create cantik-cantik..
yang fireworks meletop-meletop tue hasil tuto dari wanhazel..
hope korang suka datang blog apit sempena bulan puasa nie..
banyak-banyakkan kita membuat amal ibadat kepada-Nya..
(sambil mengingati diri sendiri juga) jangan ponteng-ponteng puasa..
so malam nie tidur awal okay! kalau tak tidur, bukan sahur namanya..
jangan lupa niat puasa taw..kang terlupa plak nak niat..
kepada kaum Adam tue..kita niat ja puasa untuk sebulan terus..
mari kita ingat-ingat balik niat-niat puasa dan doa berbuka puasa..
macam mana nak tengok? ha klik di sini okay!

SELAMAT BERPUASA SEMUA!


13 orang comel komen:

NiNaBaNaNa said...

Selamat Berpuasa yeah abang Apit ! lelaki takde alasan cuti puasa . mesti puasa penuh okay :p

Lieyly ︱ Alia said...

cantik header tuh :)
selamat berpuasa jgk apit :)

eyla elarine said...

terbaiklah lah BRO :)
CHANTEK gilaaa

abbey~ said...

cantek2 !! samat pose pit~ :)

Cik Azizah said...

cantiknya!! selamat berpuasa jugak apit!

cucu umie said...

nice ..selamat berpose

My Name is Mar said...

Siyesss smart...
Flash ka bro??

Niat sahaja pun dapat PAHALA

Solihahazahar said...

gojes sgat laa header tuuu :D

zarulfarhana said...

cntik2....

Amiirah-Cassan said...

Cantik header APIT , like always , expected from Hafizzi Aziz :) agagaga XD

= d = said...

cantik la header..
nyway, salam ramadhan..
:)

ZouL said...

lawa header baru ang na..hahaha..salam ramadhan utk ang gak

Aida Omar said...

cantik + meriah + siap ada mercun2 gitu..huhu

selamat berpuasa apit :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...