Last updated!

23 April 2011

Naga Terakhir..Naga Wujud Ke?


Assalamualaikum rakan2 blog semua. Duk buat apa tu?? Hari nie kuar pergi mana mana ke tak?? Bosan bosan bosan.. Hari ini apit kuar pergi tengok wayang dan berkarok karok (karaoke).. lagu apa?? ada lima lagu yang kami nyanyi..hehe..

1. Rahim Maarof - Cinta Kristal
2. X.P.D.C. - Cinta Kenangan Silam
3. Wings - Opera Hidup
4. Element - Bukan Orang Suci
5. Mantera - Bengang

klik tajuk lagu kalau rasa nk download

Ahh! apa nie..tajuk entri lain tapi cakap lain plak..haha.. Berbalik kepada entri balik.. NAGA?? Wujud ke tidak binatang yang bernama naga nie?? ke khayalan atau mitos bg sesetengah puak saja.. Seperti kita sedia maklum lah kan..cina memang percaya pasal naga nie..betol tak?? kita tengok naga mesti trus pikir cina kan?? hehehe.. Alaa ada ceta cartoon jugak tajuk Dragon Ball..Goku la..Gohan la..Goten la..haha teringat masa kecik2 dulu plak..ish ish ish..dah tua woiii.. Tadi la apit pergi tengok muvii ceta The Last Dragon kat Village Mall.. Takda la bes sngat muvii nie tapi terpaksa jugak tengok sebab xda muvii bes and bosan bosan bosan duk umah..hehe.. Muvii nie mengisahkan 2 orang budak boy and gurl mencari mutiara naga milik naga tersebut.. las2 naga tue dapat balik mutiara dia n lenyap cmtue jer.. So apit kasi 3 1/2 bintang dari 5 untuk muvii nie..


2 orang comel komen:

nelly said...

selalu fikir gak , naga wujud ke ? hehehehe

aRe-PeaK said...

ha betul tue..wujud ke x kan nelly..

siapa la yang mengwujudkan binatang bernama naga nie..

ish..ish..ish..