Last updated!

02 April 2011

Cyber Clean Hebat!


Tahu apa tue cyber clean?? Ia sejenis produk untuk clean kan korang punya keyboard..kan setiap button keyboard tue dipisahkan satu demi satu..korang perasan x yang keyboard korang tue berhabuk n berdebu dah..haa produk nie la yang boleh korang guna nak membersihkan habuk2,,debu2 n segala bulu2 yang melekat kat celah2 keyboard tue..aku bawu ja beli td petang..ada macam2 jenis..aku amik yang ada port untuk cyber clean nie..price dia rm28.. Benda nie fleksible taw..macam jeli..lembik2..haha..cold rasa..benda nie x basah n berair..just lembab..bukan setakat keyboard jer aku try..tetapi pada handset aku..external hardisk aku..DSLR aku pown aku senang cuci..memang berguna lah..try lah!

0 orang comel komen: