Last updated!

25 April 2011

Contest : Gambar DesktOp Lappy !

ada sesiapa yang nak join contest nie x?? sila klik banner di atas nie ok!
Tamat : 14-05-2011

tetiba jer rasa menarik bila tertubuhnya contest sebegini rupa.. kan kan kan.. yela, menarik sebab orang lain dapat tahu apa yang kita letak untuk wallpaper desktop pc/laptop/netbook kita kan.. Ha yang kat bawah nie wallpaper yang digunakan oleh pengasas contest nie..

wah wah wah kacak bergaya sungguh..hehe..simple and kemas kan desktop pengasas contest nie kan..nak tahu siapa yang anjurkan contest ni?? GuGu nama diberi oleh beliau sendiri..hehe..(kan gugu kan).. ok sekarang apit nak tunjuk pulak wallpaper apa yang apit guna k..jeng jeng jeng..
v
v
v
v
v
v
klik gambar untuk besarkan image

kenapa saya guna picture ini untuk wallpaper desktop saya??
1. Ini anak buah saya yang paling disayangi oleh kami sekeluarga..
2. Dia nie nakal dan bila lihat dia, akan tersenyum sendirian bila kenang kembali celoteh2 dia..
3. Dia sangat comel dan menenangkan hati apabila melihat..
4. Ada macam pelakon kanak2 yang nama Mia tue x?? hehe..

Saya nak tag dua orang di sini..
1. cik aryu comot
2. cik seha ameera

9 orang comel komen:

..gugu.. said...

hehe suda dtg,....

comel glew ah..

ada can nk menang utk kategori knak2 nih ;p

tq join ye ..

aRe-PeaK said...

hehe

thanx gugu..

ada kategori plak ye..
macam2 gugu nie taw..

thanx..

Novelgurl said...

Min ho ! wah ! wah ! =P
good luck k ;D
ad r sket cm Mia..aha

aRe-PeaK said...

novelgurl : kan kan kan mcm mia kan..
hehehe..
thnx coz wish luck k!

Wahida Nasution Thakhrim said...

memang comel la anak sedara apit ni.. nice smile..

cik aryu said...

haha,terima kasih sbb tagged.6ti i buat k..heee

aoh,ltak pic anak sedara dia tu..

aRe-PeaK said...

Wahida : hehe..comel comel comel

thanks wahida..

aRe-PeaK said...

cik aryu : ha nnti buat gak k!

ha comel kan anak sedara aku..kan..

thanks aryu..

Anonymous said...

cam ner nak ltak pic kat wallpaper dekstop laptp compaq